reklama

Pokus o zvrátenie zvrátených volieb cez Najvyšší súd

Nechcem sa tváriť ako právnik, ktorý všetko vie a všetkému rozumie, keďže po pravde som ekonóm a preto s najväčšou pravdepodobnosťou rozumiem právu asi tak dobre ako právnici ekonómii, čiže málo. Je preto celkom možné, že moja snaha o spochybnenie posledných volieb, ktoré podľa môjho názoru nenaplnili ústavnú podmienku rovnosti a priamosti, je detinská a trápna a urobil by som najlepšie, ak by som tejto téme už dal konečne pokoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

Ja však chcem poznať pravdu o tom, či je v poriadku, že Ústredná volebná komisia vylúčila z volieb pol milióna platných hlasov a víťaznej strane stačilo 44 percent hlasov na to, aby obsadila 55 percent parlamentu, pričom hlasy pre jej kandidátov by vystačili maximálne na 32 mandátov a nie 83.

Keďže naša Ústava mi nedáva právo opýtať sa na ústavnosť volieb tých najpovolanejších, teda pánov a dám z Ústavného súdu, rozhodol som sa opýtať ich kolegov z Najvyššieho súdu. Tí síce nie sú oprávnení ústavnosť volebného zákona posudzovať, ale aspoň to celé môžu poslať do Košíc, ak nájdu smietku zdravého rozumu v mojich argumentoch. Samozrejme, s oveľa väčšou pravdepodobnosťou mi to vrátia, prípadne sa celý spis niekde na súde stratí (určite by nebol prvý).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže sa nemám čo skrývať—maximálne svoju pochybnú slovenčinu, kopu preklepov a ešte pochybnejšie právne argumenty—moju žalobu so žiadosťou, aby Najvyšší súd predbežným opatrením zastavil udeľovanie osvedčení o zvolení, kým sa otázka ústavnosti nevyrieši, si môžete stiahnuť tu.

No a ak máte záujem odkázať mi, čo si o mojej snahe myslíte, môžete kliknúť na graf, ktorý váš názor zaznamená. (Hlas môžete zmeniť ďalším kliknutím.)

Maroš Ivanič

Maroš Ivanič

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ekonóm, ktorý tiež rád rozoberá systémovú stránku politiky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu